Nyt fra Kingos Dyreklinik: Problemer med telefonsvarer

Vores telefonselskab har ændret deres telefonsvarer, så det nu kun er muligt at have en besked. Før havde vi 3 vi kunne vælge imellem.

En til når vi ikke havde tid til at besvare telefonen, en anden uden for vores normale åbningstid og en tredje til når vi har fri/ferie.

Så nu er udfordringen, hvad jeg skal indtale på teleforsvareren, uden det bliver en hel roman, der skal læses op.

Ud over det, har den nye telefonsvarer ”låst sig fast”, så jeg ikke kan indtale en ny besked. Så i øjeblikket er beskeden: ” du har ringet udenfor vores normale åbningstid….”

Jeg har lavet en fejlmelding ved Telia.

Er der nogen af jer kloge hoveder, der har forslag til, hvad der skal indtales på telefonsvareren? Eller kendskab til teleselskab hvor der er mulighed for flere beskeder på telefonsvaren?

 

Hilsen Pia og Søren

2 thoughts on “Nyt fra Kingos Dyreklinik: Problemer med telefonsvarer

  • 1. maj 2019 at 16:13
    Permalink

    Hej. Jeg vil foreslå I har én tlf svarer besked der fortæller I ikke kan besvare tlf nu og rummer info om åbningstider og så må folk selv lægge to og to sammen om I er lukket eller optaget. Når I så holder ferie må I indtale en ny besked og igen indtale standard beskeden når I er tilbage fra ferie 🙂 Håber det giver mening 🙂 hilsen Sarah

    Reply
  • 1. maj 2019 at 16:47
    Permalink

    Hej Pia og Søren. Min erfaring med Telia (fra lægepraksis) er, at de er svære at komme igennem til og er svære at få kvalificeret hjælp af, og at de har et helt umuligt telefonsvaresystem – jeg arbejder selv med IP-Nordic i min hverdag i lægepraksis – de har en supernem og lettilgængelig telefonsvarer med mulighed for mange faste og variable beskeder – kan varmt anbefales. Mvh. Dorte

    Reply

Giv en kommentar